Bergcamp introduceert Cyclamen Exclusive
Geplaatst op 30 augustus 2023
Walter van den Berg legt een jaar geleden het vraagstuk op tafel, letterlijk de eigen keukentafel, want zijn vrouw Tamara dacht vanuit eigen kennis en ervaring mee: Hoe verleiden we de consument met bijzondere Cyclamen? “Wij geloven dat bijzondere Cyclamen als deze, best wat luxe en klasse uit mogen stralen. De diamant vorm, het lettertype, de zachtroze trendkleur en de sterren die we gekozen hebben, stralen dat uit, net als de Cyclamen, exact dat wilden we bereiken”, aldus Tamara van den Berg.
Ketenbrede visie
Walter van den Berg: “Om te kijken hoe we ons doel samen kunnen bereiken, zijn we met veel bedrijven en consumenten in gesprek gegaan. Mensen uit de sector en juist buiten de sector. Het is enorm interessant om reactie te peilen. Wat vindt men belangrijk? Wat beïnvloed de keuze van de consument? Vormgeving, kleuren en verpakking, we hebben dit een jaar lang getest bij diverse doelgroepen. Alle input & data is verzameld en we zijn daar verder mee aan de slag gegaan. We zijn enorm dankbaar voor iedereen die heeft meegedacht, zonder de input van zoveel anderen, waren we nooit zover gekomen! Het zijn de passie van Tamara en mij en de meningen en inbreng van zoveel enthousiaste anderen, die geleid hebben tot dit resultaat! Ook zijn we dankbaar dat we de bijzondere Cylamen rassen van Schoneveld Breeding mogen en kunnen telen op ons bedrijf.”
Verkoper Sander Burger en Walter en Tamara van den Berg bezoeken deze week diverse klanten met een samengestelde tray Cyclamen Exclusive.
Meer nieuws