11e Sierteelt Marketing Event: laatste plaatsen!

11e Sierteelt Marketing Event: laatste plaatsen!

De wereld verandert sneller dan ooit, maar klantbehoeften blijven opvallend vaak hetzelfde. Wat wel verandert, is hoe je aan die behoeften voldoet. Een sterke waardepropositie vormt de sleutel tot jouw onderscheidend vermogen en biedt oplossingen voor de uitdagingen van je klanten. Het is misschien niet het meest spannende woord, maar wel essentieel om echt impact te maken. Het vormt het thema van het 11e Sierteelt Marketing Event op 27 maart a.s. De laatste plaatsen voor het event zijn nog beschikbaar.

"Tijdens het 11e Sierteelt Marketing Event gaan we terug naar de basis. Met een heldere waardepropositie en een scherp businessmodel voor jouw doelgroepen kun je je tijd, geld en middelen slimmer inzetten. Zo creëer je meer impact én verhoog je de klanttevredenheid. Ben jij klaar om terug te gaan naar de basis en daarna full-speed vooruit te gaan?", laat NIMA als organisator weten.

Het definitieve programma is als volgt:
 
14.00 uur | Inloop en ontvangst
14.15 uur | Rondleiding door het Experience Center van Koppert
15.30 uur | Opening door Cock van Bommel, voorzitter NIMA community Foodchain- & Agrimarketing
15.40 uur | Hoe geef je inhoud aan de waardepropositie? – Marc Eijsackers, manager marketing Porta Nova
16.10 uur | Data over de consumentenervaring van onze producten – Rob Tas, manager (inter)nationale relaties Bloemenbureau Holland
16.25 uur | Implementatieronde
16.55 uur | Keynote: De kracht van de waardepropositie – Patrick Kooij, marketingstrateeg & auteur
17.40 uur | Implementatieronde
17.55 uur | Korte break met een snack
18.20 uur | Inspirerende lessen uit praktijkvoorbeelden – William van Vessem, marketingstrateeg & Inspirator
19.05 uur | Wrap-up en afsluiting
19.15 uur | Netwerkborrel en diner


Wees er snel bij en verzeker jezelf van een plaats. Aanmelden kan hier. Daar lees je ook meer over het programma en de sprekers.

Bron:

Deel artikel